wtorek, 20 listopada 2012

Bardzo ważna notka organizacyjna.

Dobry wieczór (choć pewnie i tak większość przeczyta następnego dnia, więc: dzień dobry).

Spróbuję przekazać, o co mi chodzi najprościej jak się da, a i tak nie wiem, czy zrozumiecie, o co mi chodzi. 
Otóż, drodzy Czytelnicy, pisanie tego bloga, co pewnie widać, od jakiegoś czasu nie sprawia mi przyjemności i wyjątkowo ciężko pisze mi się kolejne części. Rozdziały są wymuszone, układane tak, żeby to Wam się podobało i zupełnie nie zgadzają się z moją wizją na tego bloga. W ciągu ostatnich godzin pewnie z trzydzieści razy zmieniałam decyzję z "przestań pisać, jesteś do dupy, nie sprawia ci to przyjemności" na "pisz tak, żeby to tobie się podobało, a zawsze znajdzie się ktoś, kto to przeczyta". Ostatecznie stanęło na drugiej wersji  i oto moja decyzja: przestaję pisać o przesłodzonej miłości dwojga ludzi. Od teraz ta historia będzie pokazywała prawdziwe życie, prawdziwą miłość, bez słodzenia i romantycznych wątków, bo życie po prostu takie nie jest. Będzie brutalnie, toksycznie i całkowicie niekonwencjonalnie. Jeżeli szukacie w tym blogu kolejnej historii o romantycznej miłości, to źle trafiliście. Będę pisała tak, żeby to mi się to podobało i mi sprawiało przyjemność i będzie mi bardzo miło, jeżeli niektórzy z Was tu zostaną, ale też nie obrażę się, jeżeli odejdziecie. Takie jest życie, po prostu. Zaczynamy od nowa i to od Was zależy, w jakim gronie. 

Potrzebuję czasu na napisanie kilku rozdziałów naprzód, więc nie wiem, kiedy będzie kolejny rozdział, z nowej serii.

+czyszczę listę osób do informowania, chętnych proszę o napisanie :) 
@justfuckshit 

26 komentarzy:

  1. I bardzo dobrze, pisz tak aby to tobie sprawiało przyjemność. Czekam na rozdziały :*!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze? Też mam dość tych słodkości itp. Nie mogę się doczekać nowej serii i wierzę, że na pewno będzie tak samo dobra jak poprzednia, może nawet lepsza! :D Oczywiście jeśli możesz, chciałabym abyś nadal mnie informowała o nowych rozdziałach :) xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem z Ciebie dumna, wiesz? Nie mogę się doczekać nowej wersji Twojego opowiadania <3

    @_karolaaa_

    OdpowiedzUsuń
  4. Słuszna decyzja! Cieszę się ze nas nie zostawiasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ważne, jaką wersję wybierzesz tego opowiadania, i tak jesteś niesamowita. myślę, że większość osób jest tutaj ze względu na Twój styl/charakter pisania i to, w jaki sposób przekazujesz swoje emocje, co sprawia że chce się tego czytać, a nie dlatego, jak zakończy się ta historia :))) i nie myśl niegdy o tym, żeby przestać pisać ! ;D jesteś świetna w tym, co robisz i jak to robisz i na prawdę w to uwierz ! Twój blog jest genialny, a Ty po prostu zajebista ! mam nadzieję, że jednak szybko dodasz kolejne rozdziały ;))) życzę Ci weny i nieco więcej wiary w siebie ! :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się nowa koncesja :) dobrze jest czasem poczytać coś innego od przesłodzonych historii od których od pewnego czasu staram się uciekać... Z niecierpliwością czekam na nowość :D

    OdpowiedzUsuń
  7. I bardzo dobrze , nie będzie słodzenia. Świetnie że postawiłaś na swoim, masz to coś w sobie co i tak będzie nas przyciągać do opowiadania i ciebie :) sandra

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam będę czytala mimo wszystko misiu

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też będę czytała, mimo wszystko! <3 I proszę o informowanie na fb :P

    OdpowiedzUsuń
  10. No i bardzo dobrze. Ciesze się, że w końcu tak postanowiłaś bo od jakiegoś czasu to nie jest ten sam blog. Od początku oczekiwałam po pierwszych rozdziałach takiego podejścia do tego bloga, nie żeby był przesłodzony tylko prawdziwy. SUPER

    OdpowiedzUsuń
  11. w takim razie czekam na nową serie ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. No i dobrze. To ma sprawiać Tobie przyjemność i myślę że przy okazjii zadowolisz czytelników. W tym mnie :)
    Cieszę się że podjęłaś taką decyzję. W takim razie nie zostało mi już nic oprócz: czekam na nexta!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeczytałam to na drugi dzień ale na wieczór więc Dobry wieczór ;D
    Cieszę się że to nie będzie znów jakieś romansidło o 1D tylko opowiadanie na podstawie codziennego życia. Ja sama piszę opowiadanie o 1D i na początku miałam pisać o przesłodzonej miłości ale wiem że jest dużo takich blogów, za dużo więc teraz nie będzie tak kolorowo. ;)

    +możesz na mnie liczyć.
    Pozdrawiam Mila z fable--or-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. pasuje !! To ma Tobie sprawdzac przyjemność przede wszystkim :D możesz mnie informowac o nowym rozdziale na tt: @sinsandra :)x

    OdpowiedzUsuń
  15. opowiadanie będziesz pisać zupełnie od nowa?
    myślę że to dobra decyzja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę kontynuować te opowiadanie, jednak w nowym stylu :) nowa seria będzie ciągiem dalszym historii, którą napisałam do tej pory.

      Usuń
  16. oh, jestem zaskoczona. pozytywnie, rzecz jasna. więc dajesz mi do zrozumienia, że muszę zapisać kolejną rzecz na tej cholernie długiej, niekończącej się liście powodów "dlaczego Twój blog jest ikoną perfekcyjności"? przyjmuję wyzwanie. nawet nie wiesz jak wielki uśmiech pojawił się na mojej twarzy czytając słowa "bez słodzenia i romantycznych wątków". jesteś po prostu tak cholernie naturalna, nikogo nie udajesz (albo przynajmniej mi się tak wydaje. nie znam Cię przecież). mam nadzieję, że tak niebywale intrygujący będzie kolejny rozdział jak i jego krótka "zapowiedź".

    ugh, zapomniałabym.
    pisanie ma przede wszystkim sprawiać przyjemność Tobie, robaczku. x

    OdpowiedzUsuń
  17. no i dobrze wszystkie opowiadania są słodkie i wgl rzygam nimi bleee ... czekam na kolejny lepszy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  18. bede czytac dalej ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. to jest tylko i wyłącznie Twój blog i Ty tu ustalasz zasady. Pisz tak, aby to co stworzysz naprawdę przyniosło Ci radość, i aby Tobie się podobało. Jeżeli są osoby, którym się to nie spodoba to niech po prostu tego nie czytają. Moim zdaniem dobrze robisz. Wprowadzasz nowy klimat i mam nadzieję, że się nie rozczaruję, gdy będę dalej czytała twojego bloga. Nowa część jak najbardziej na tak. Powodzenia i wytrwałości. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja będę nadal czytać tego bloga ponieważ jest wspaniały i dobrze taka zmiana :DD też mi pasuje życzę ci żebyś po prostu wytrwała w tym co robisz *___*

    OdpowiedzUsuń
  21. DZIĘKUJE, KOCHAM BLOGI O PRAWDZIWYM ŻYCIU, BEZ SŁODZENIA I SŁITAŚNYCH PAREK . TERAZ TO JA JUŻ CHYBA SIĘ OD TWOJEGO BLOGA NIE ODERWĘ. :D @AliceSimonse

    OdpowiedzUsuń
  22. no i bardzo dobrze! ;) tak ma być! to ma się Tobie spodobać, a jeśli się komu nie spodoba nie musi tu wchodzić i truć Ci dupy, że ma być słodko i w ogóle xd sory, za tą dupę xd tak więc powodzenia, życzę weny i czekam na nowy rozdział! :)

    OdpowiedzUsuń